FAQ

Hvad betyder kompatibilitet?

Hos beHonest er vores motto ”Compatibility is key” og med det mener vi, at det handler om at finde en partner man er forenelig med – kort fortalt, et match der er dybere end hvad øjet ser.

De fleste af os har prøvet at være forelsket eller betaget af et andet menneske, men som Jay Shetty så fint forklare det, så forsvinder forelskelsen med tiden. Dette betyder følelserne ændrer sig naturligt over tid 😊

Hvis man slår "kompatibel" op i Danmarks nationalleksikon står der:
Kompatibel, (eng., fr.compatible, af lat.compatibilis'deltagende', 'medfølende'), forenelig; som kan fungere sammen med noget andet; det modsatte afinkompatibel.

Kilde: https://lex.dk/kompatibel

Intet nyhedsbrev, kan det virkelig passe?

Ja, den er god nok, intet nyhedsbrev der måske/måske ikke skal fravælges ved et køb ☺️

Vi har i stedet valgt at fokusere alt vores indhold, sjove historier og inspiration på Instagram, hvor du selv vælger om du vil følge os 😍

Find os på Instagram

Hvor får I produceret spillene i Danmark?

Vi er stolte over, at have udviklet et kvalitetsprodukt der er produceret i Danmark. Ønsker du at vide hvilken leverandør vi anvender, bedes du/I kontakte os omkring dette 🫶🏻

Kan jeg tage et spørgsmål ud af spillet?

Ja det kan du godt, men vi kan naturligvis argumenterer for, hvorfor alle spørgsmålene bør gennemgås, men skulle du finde et spørgsmål stødende eller upassende, er der intet der forhindre dig i at pille det ud.

Lad os komme med et eksempel. I det første spil i serien - The Connection - er følgende spørgsmål under kategorien sex: En ekstra partner i sengen eller tosomhed?

Finder du spørgsmålet upassende, piller du det bare ud, men vi håber da at du vil overveje, at lade det blive, for tænk nu hvis, din date sidder med ønsket- eller fantasier om netop dette. Kunne det tænkes I ikke var et match i den kategori, eller endnu bedre, hvad hvis I begge er enige, så har I åbnet op for en sundere dialog hvor I er kompatible med hinanden 😃

Levering og forsendelse

Hvor hurtigt kan jeg forvente at modtage min ordre?

Vi bestræber os på at sende din pakke med DAO indenfor 24 timer. Du kan dermed gå og glæde dig og forvente en leveringstid på ca. 2-4 hverdage 📬😊

Læs mere under levering og forsendelse.

I vores egen testfase, afleverede vi en pakke lørdag formiddag kl. 10:50 og modtog den igen mandag morgen kl. 02.24 (under 2 døgn).

Hvordan sender I pakkerne?

Alle ordre håndteres personligt og sendes i boblekuverter der er FSC-certificeret 💌

Læs mere om FSC-certificeret produkter her: https://dk.fsc.org/dk-da

Hvem leverer I med?

Vi har valgt DAO som eneste fragtleverandør, for at gøre tingene så simple og billige som muligt, da kuverterne som regel passer i en alm. postkasse 😊

Læs mere under levering og forsendelse.

Min pakke er ikke kommet endnu, hvad gør jeg?

For syv sytten da... Det skal vi have fikset i en fart 🙂

Når din ordre er afsendt fra vores adresse, modtager du et Track & Trace nummer på mail, hvor du kan følge din ordre. Er din pakke ikke blevet leveret indenfor den forventet leveringstid på ca. 2-4 hverdage, må du meget gerne kontakte os på Kundeservice@beHonest.dk.

Læs evt. mere under levering og forsendelse.

Hvor finder jeg min faktura?

Alle vores fakturaer kan downloades som PDF og ligger tilgængelige i mailen "Forsendelse & Faktura", som vi sender når trackingnummeret på forsendelsen er klar og pakken er på vej til dig 😊

Kan du ikke finde den, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte Kundeservice@beHonest.dk

Fortrydelsesret og reklamation

Jeg har fortrudt mit køb, hvad gør jeg?

Som forbruger i Danmark har du 14 dages fortrydelsesret - det har du naturligvis også hos beHonest.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage.
Bemærk dog, at produkter med brudt emballage ikke kan returneres, da dette formindsker værdien af varen.

Se mere under vores returpolitik.

Der mangler et kort, hvad gør jeg?

Pokkers også... vi går utrolig meget op i vores kvalitet og hjælper selvfølgelig hvis dette skulle det ske 🙏🏻

Når du handler på beHonest.dk har du naturligvis også 24 måneders reklamationsret, som lovgivningen foreskriver. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen.

Er reklamationen berettiget, dækker vi naturligvis (rimelige) fragtomkostninger.

Læs mere under vores returpolitik.

Mangler du fortsat svar på dit spørgsmål, vil vi meget gerne høre fra dig.
Vi hjælper altid så godt vi kan og gør vores bedste, for at besvare alle
henvendelser indenfor 1-2 hverdage.

  • Kontakt

    beHonest ApS
    Dyremosen 8
    3320 Skævinge
    CVR: 45 43 83 76
    Kundeservice@beHonest.dk

  • Samarbejdet med Tine

    Vi er stolte af og taknemmelige for, at have Tine Grubbe Nielsen som samarbejdspartner.
    Læs mere om samarbejdet samt Tines udtalelse i fanen "Om beHonest".